آخرین خبر از شرایط مربی درگیر ویروس کرونا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دکتر ضیاءالدین اولادی در مورد آخرین شرایط سلامتی نادر دست نشان گفت: شرایط سلامتی دستنشان تغییر زیادی نکرده و حتی یکی دو درصد حالش وخیم تر هم شده است. با این همه پزشکان و پرستاران به دقت حال وی را کنترل می نمایند و پیگیر شرایط سلامتی اش هستند. در حال حاضر ریه های دست نشان بیشتر از 70 درصد درگیر ویروس کرونا شده است؛ اما هنوز امیدواریم که دست نشان سلامتی خود را دوباره به دست بیاورد و به همین دلیل کوشش خودمان را ادامه می دهیم.

آخرین خبر از شرایط مربی درگیر ویروس کرونا

وی درباره بیماری زمینه ای سرمربی رایکا بابل پیش از ایام ابتلا به کرونا گفت: دست نشان هیچ بیماری زمینه ای ندارد؛ و شایعات مربوط به بیمارهای زمینه ای این مربی مثل بیماری کلیه و قلب را رد می کنم. در خصوص خواب مصنوعی هم باید بگویم به خاطر درد زیاد طبیعتاً هیچ بیماری تحمل به هوش بودن را در این شرایط ندارد و در این حالت بیمار به خواب مصنوعی برده می گردد تا متحمل درد نگردد.

رییس بیمارستان رازی قائمشهر در رابطه با شایعه دریافت هزینه 70 میلیون تومانی مجموعه تحت نظرش بابت درمان دست نشان توضیح داد: این مورد ارتباطی به بیمارستان ندارد؛ بلکه فردی خارج از مجموعه بیمارستان و علوم دانشگاهی، به خانواده دست نشان پیشنهاد قرص را داده بود. قرصی که قیمتش 70 میلیون تومان است و خانواده دست نشان این مبلغ را پرداخت کردند.

منبع: میزان

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11272

به "آخرین خبر از شرایط مربی درگیر ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از شرایط مربی درگیر ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید